Birim Kalite Sayfası

Birim Kalite Politikamız

Fakültemiz amaç ve hedefleri ile Kalite Yönetim Sistemi Standartları doğrultusunda, toplumun sağlık sorunlarına hâkim ve çözümler üretebilen, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip edebilen, ulusal ve uluslararası düzeylerde yeterli hekimler yetiştirmek, sağlık alanına özgün katkılarda bulunacak araştırmaları yapacak altyapı ve donanıma sahip bir tıp fakültesi olmak, iç ve dış paydaş katkılarıyla eğitsel ve bilimsel süreçlerin ayrılmaz bir parçası olan sağlık hizmeti sunumunda topluma örnek olabilecek nitelikli ve rekabet gücü bulunan bir kuruluş olmayı başarmaktır.

Misyon

Evrensel bilim dünyasına katkıda bulunabilecek bilgi üretmek, toplumun sağlık gereksinimlerini karşılayabilecek ve yaşam kalitesini yükseltebilecek düzeyde hekimler yetiştirmektir.

Vizyon

Bilimsel ve teknolojik gelişmelere uluslararası ve ulusal bilim alanlarında öncülük eden bir eğitim ve araştırma kurumu olmaktır.

  • Prof. Dr. Nilgün ŞENOL (Dekan, Kalite Komisyon Başkanı)
  • Doç. Dr. Mehtap SAVRAN (Dekan Yardımcısı, Tıbbi Farmakoloji Ana Bilim Dalı )
  • Doç. Dr. Sabriye ERCAN (Dekan Yardımcısı, Spor Hekimliği Ana Bilim Dalı)
  • Prof. Dr. Mekin SEZİK (Kadın Hastalıkları ve Doğum Ana Bilim Dalı)
  • Prof. Dr. Ersin USKUN (Halk Sağlığı  Ana Bilim Dalı)
  • Doç. Dr. M. İnci BAŞER KOLCU (Tıp Eğitimi ve Bilişimi Ana Bilim Dalı)
  • Doç. Dr.  Giray KOLCU (Aile Hekimliği Ana Bilim Dalı)
  • Doç. Dr. Fevziye Burcu ŞİRİN (Tıbbi Biyokimya Ana Bilim Dalı)
  • Doç. Dr. Gökçe İŞCAN (Aile Hekimliği Ana Bilim Dalı)
  • Doç. Dr. Dilek AŞCI ÇELİK (Tıbbi Biyoloji Ana Bilim Dalı)
  • Arş. Gör. Dr. Deniz ÇATAKLI (Tıbbi Farmakoloji Ana Bilim Dalı)
  • Arş. Gör. Yasin İNAL (Araştırma Görevlisi Temsilcisi)
  • Muhammet Emin AĞIR (Tıp Fakültesi Öğrenci Temsilcisi)
  • Dilek TOLA OLGUN (İdari Personel Temsilcisi)

Prof. Dr. Özgür PİRGON 

SDÜ Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı

Nazire Ece AVVURAN (SDÜ Tıp Fakültesi Dönem 2 Öğrencisi)

Tıp Fakültesi Birim AR-GE Ekibi

 

Prof. Dr. Nilgün ŞENOL                                           Tıp Fakültesi Dekanı

Doç. Dr. Mehtap SAVRAN                                       Tıp Fakültesi Dekan Yardımcısı

(AR-GE’den Sorumlu )

Doç. Dr. Sabriye ERCAN                                          Tıp Fakültesi Dekan Yardımcısı

Doç.Dr. Giray KOLCU                                              Aile Hekimliği Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi

 

Tıp Fakültesi Bölüm AR-GE Ekipleri

 

Dahili Tıp Bilimleri AR-GE Ekibi

Prof. Dr. Süleyman Serhat GÜRPINAR              Dahili Tıp Bilimleri Bölüm Başkanı

Prof. Dr. Mustafa Özgür PİRGON                      Dahili Tıp Bilimleri Bölüm Başkan Yardımcısı

Prof. Dr. Sevim Süreyya ŞENGÜL                      Dahili Tıp Bilimleri Bölüm Başkan Yardımcısı

Doç. Dr. Özgür ÖNAL                                          Dahili Tıp Bilimleri Bölümü Halk Sağlığı Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi

 

Cerrahi Tıp Bilimleri AR-GE Ekibi

Prof. Dr.Pakize KIRDEMİR                                     Cerrahi Tıp Bilimleri Bölüm Başkanı

Prof. Dr. Evrim ERDEMOĞLU                                Cerrahi Tıp Bilimleri Bölüm Başkan Yardımcısı

Prof. Dr. Levent DUMAN                                       Cerrahi Tıp Bilimleri Bölüm Başkan Yardımcısı

Doç. Dr. Yusuf Çağdaş KUMBUL                           Cerrahi Tıp Bilimleri Bölümü KBB Hastalıkları  Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi

Temel Tıp Bilimleri AR-GE Ekibi

Prof. Dr. Nilüfer ŞAHİN CALAPOĞLU                  Temel Tıp Bilimleri Bölüm Başkanı

Prof. Dr. Cem ŞİRİN                                                Temel Tıp Bilimleri Bölüm Başkan Yardımcısı

Doç. Dr.  M. İnci BAŞER KOLCU                             Temel Tıp Bilimleri Bölüm Başkan Yardımcısı

Dr. Öğretim Üyesi Adnan KARAİBRAHİMOĞLU Temel Tıp Bilimleri Bölümü Biyoistatistik ve  Tıbbi Bilişim Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesinin Genel Amaç ve Hedefleri “Toplumun  sağlık sorunlarına hâkim ve çözümler üretebilen, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip edebilen, ulusal ve uluslararası düzeylerde yeterli hekimler yetiştirmek, sağlık alanına özgün katkılarda bulunacak araştırmaları yapacak altyapı ve donanıma sahip bir tıp fakültesi olmak, eğitsel ve bilimsel süreçlerin ayrılmaz bir parçası olan sağlık hizmeti sunumunda topluma örnek olabilecek nitelikli ve rekabet gücü bulunan bir kuruluş olmayı başarmaktır.” olarak belirlenmiştir. Bu bağlamda araştırma, hizmet ve eğitim alt başlıklarında hedefler belirlenmiş ve faaliyetlerimiz bu hedefler doğrultusunda planlanmaktadır. Bu bağlamda toplum ve diğer kurum ve kuruluşlarla dinamik bir ilişki içerisinde bulunmayı kurum kültürümüzün önemli bir parçası olarak değerlendirmekteyiz.
Bu amaçla eğitim, hizmet ve araştırma hedeflerimize ulaşırken görüşleri ile gelişimimize katkı sağlayacak çeşitli birimlerin katkı ve destekleri ile danışma kurulumuzu oluşturduk. Danışma kurullarımızda yer alan sağlık hizmet sunumunda ve mezuniyet öncesi eğitim programı içerisinde kurum dışı faaliyetlerimizde bizleri destekleyerek danışman rolüne ek olarak eğitici rolü üstlenmiş kurul üyelerimiz öncelikli olarak belirlenen danışma kurulu üyelerimiz aşağıda listelenmiştir.
Kurum Görevi Adı Soyadı
Isparta İl Emniyet Müdürlüğü 
Isparta İl Sağlık Müdürlüğü
Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Isparta Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
Isparta Şehit Yunus Emre Devlet Hastanesi 
Özel Davraz Yaşam Hastanesi 
Isparta Barosu
Isparta Afet ve Acil Durum İl Müdürlüğü (AFAD)
Türk Kızılay 
Yeşilay 
Kadın Hekimler Eğitime Destek Vakfı (KAHEV)
Sosyal Hizmet Derneği
Göller Yöresi Tip-1 Diyabet Derneği
Tıp Eğitimini Geliştirme Derneği
Isparta Şehir Hastanesi Acil Tıp Kliniği
İl Emniyet Müdür Yardımcısı 
İl Sağlık Müdürü
İl Milli Eğitim Müdürü
Şube Müdürü V.
Başhekim
Yönetim Kurulu Başkanı
Baro Başkanı
Şube Müdür V.
Isparta Şube Başkanı
Isparta Şube Başkanı
Doçent Doktor
Dernek Başkan Yardımcısı
Dernek Başkan Yardımcısı
Dernek Başkanı
Doktor (Mezun Paydaş)
Volkan GÜNEŞ
Dr. Mustafa Serhat KÜÇÜKCOŞKUN
Recai OCAK
İsmail TOĞAR
Uzm. Dr. Nurullah Cihan ŞÖHRET
Dr.Bayram GÜVEN
Av. Fatih SEMİZ
Nuri Erkan KARAKURT
Ramazan BÜYÜKKÜPCÜ
Fatih Hakkı MEYDAN
Pınar KARABACAK
Ramazan ÇELİK
Hemşire Ayşe OKTAY
Prof. Dr. M. Kemal ALİMOĞLU
Emin ESEN
 
  • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
  • Yeşilay
  • AFAD
  • İl Emniyet Müdürlüğü
  • İl Sağlık Müdürlüğü
  • KIZILAY
  • * Kurumlar Alfabetik Sıraya Göre Sıralanmıştır.
ÖZ DEĞERLENDİRME RAPORLARI
ÇAPRAZ AKRAN DEĞERLENDİRME RAPORLARI
PROGRAM DEĞERLENDİRME RAPORLARI
BİRİM İÇ DEĞERLENDİRME RAPORLARI
ÖZ DEĞERLENDİRME RAPORLARI
AR-GE RAPORLARI
KONGRE/SEMPOZYUM/ÇALIŞTAY vb. RAPORLARI
EĞİTİM RAPORLARI
UÇEP RAPORLARI
KOMİSYON RAPORLARI
GERİ BİLDİRİM RAPORLARI
 
İçerik metinlerini buraya yazabilirsiniz.

Sıra No Öneri Birimi/Kaynak Öneri Tarihi Öneri/Gerekçe İyileştirme İyileştirme Tarihi
           
38 Kalite Birimi Ekim 2024 Mezun öğrencilerle iletişimin sürdürülmesi Mezun izleme komisyonu oluşturuldu Kasım 2024
37 Öğretim üyesi geri bildirimleri Haziran 2024 ÖÇM, proje dersi gibi derslerin işleyiş şekli ya da koordinatörlük gibi  işlerde görev tanımlamalarının yapılması

Ders işleyişi, değerlendirme yöntemleri gibi konularda algoritmalar hazırlandı, görev tanımlamaları yapıldı

Link

Ekim 2024 
36 Öğrenci geribildirimleri Haziran 2024 Hobi gruplarının faaliyetlerinin daha planlı ve kolay yapılabilmesi Fakültemiz bünyesinde oluşturulan hobi gruplarının, SKS bünyesinde yer alan ve SKS olanaklarını kullanabilen yeni bir öğrenci topluluğu haline getirilmesi için başvuru yapıldı. Ekim 2024 
35 Hastane Kalite Birimi Ocak 2024 Mavi kod eğitimi

Sürekli mesleki gelişim kapsamında, Mesleki Beceri Laboratuvarında birebir uygulamalı şekilde  Mavi kod eğitimleri planlandı.

Link

Ekim 2024
34 Dış paydaş geribildirimleri Haziran 2024 STK’lar ile işbirliklerinin artırıması

Üniversite düzeyinde olan protokollere ek olarak Fakülte düzeyinde Kızılay, AFAD ve İl Emniyet müdürlüğü ile protokoller yapıldı.

Link

Eylül 2024
33 Dergi Kurulu Temmuz 2024 Dergi Kurulunun güncellenmesi

SDU Tıp Fakültesi Dergisinin TR Dizin ve Uluslararası İndekslerde taranır olmasını korumak için Dergi Kurulu farklı ülke ve üniversitelerden akademisyenlerin katılımı ile genişletildi.

Link

Eylül 2024
32 Öğrenci geribildirimleri ve Mezuniyet öncesi kurular Haziran 2024 Danısman bilgisinin sdumobilden izlenebilir olması SDU mobil üzerinden ve sdunet sisteminden danışman bilgisine ulaşma  Eylül 2024
31 Öğretim üyesi geribildirimleri Mayıs 2024 Eğiticinin Eğitimi ile yüzyüze eğitimler

Eğiticilerin eğitimi kapsamında küçük gruplarla yüz yüze modüler eğitimler başladı

Link

Eylül 2024
30 Fakülte yönetimi, Eğitim Öğretim Başkoordinatörlüğü Şubat 2024 Stajer hekimlere kalite eğitimi verilmesi

Dönem IV oryantasyon eğitimine Kalite ile ilgili konular eklendi

Link

 

Eylül 2024
29 Öğrenci ve öğretim üyesi gerbildirimleri Mayıs 2024 Kullanılan sınav sistemi ve prolizde sınavların açıklanması ile ilgili iyileştirme önerileri Examod sınav sisteminde değerlendirme kriterlerinin daha detaylı olması, arayüzün daha kullanışlı hale getirilmesi, proliz sisteminde teorik ve Pratik notların ayrı ayrı görülmesi gibi Temmuz 2024
28 Dış paydaş önerisi Ocak 2024 Fakültede Kızılay butik açılması Daha çok öğrencinin faydalanması amcıyla söz konusu butiğin Rektörlğk bünyesinde açılması için girişimler başlatıldı Haziran 2024
27 Dış paydaş önerisi ve öğrenci geribildirimleri Şubat 2024 Yaz gözlem stajlarının yeniden başlaması

Pandemi nedeniyle ara verilen Yaz gözlem stajlarının yeniden başlaması

Link

Haziran 2024
26 Öğrenci geribildirimleri Şubat 2024 Öğrencilerin mezuniyet sonrası dönemlerinde faydalı olacak etkinlikler planlanması

Kariyer günleri düzenlenmeye başladı

Link 1

Link 2

Link 3

Link 4

Link 5

Haziran 2024
25 Öğrenci geribildirimleri Şubat 2024 ÖÇM için farklı derslerin açılması

ÖÇM için tıbbi konular dışında spor, kültür ve sanat gibi farklı alanlarda dersler açıldı

Link

Haziran 2024
24

Fakülte yönetimi ve Tıp Eğitimi ve Bilişimi ABD

 

Dış Paydaş

Şubat 2024 Eğitim programına “sosyal sorumluluk dersi” eklenmesi

2024-2025 Eğitim öğretim döneminde Dönem 1 ders programına “Sosyal Sorumluluk Dersi” eklendi.

(Link 1)

Haziran 2024
 23

Genel Akademik Kurul

Ocak 2024 Sözlü sınavların yapılandırılması

Tıp eğitimi ve Bilişimi ABD ile çalışmalar sonunda dermatoloji ve adli tıp stajlarınının sözlü sınavları yapılandırılarak sınav rubrikleri hazırlandı

Link

Mayıs-Eylül 2024
22 

Genel Akademik Kurul

Ocak 2024 Tüm paydaşlardan geri bildirim alınması

Tüm paydaşlardan alınan geribildirimler raporlanarak Birim Kalite sayfasında yayımlandı

Link

Mayıs 2024
21

Fakülte Yönetimi, Tıp Eğitimi ve Bilişimi ABD

Şubat 2024 “Küçük Grup Etkinlikleri, Özel Çalışma Modülü ve Proje Uygulama Dersi” gibi çalışmaların sonucunda ortaya çıkan ürünlerin sunulması için Bahar döneminin sonunda bilim şenliği oluşturulması

1.Proje ve Bilim Günleri düzenlendi

Link 1

Link 2

Mayıs 2024
20

Tıp Eğitimi ve Bilişimi ABD

Şubat 2024 Fakülteye bağlı kurullarda öğrenci temsiliyetinin sağlanması

Tüm kurullarda öğrenci temsiliyeti sağlandı(Link)

Mayıs 2024
19

Fakülte yönetimi-Tıp Tarihi ve Etik


 

Ocak 2024 Dikey entegrasyon kapsamında etik ders koridorunun açılması ve bu bağlamda UÇEP-2020 içerisinde yer alan sosyal ders konu başlıklarının bu koridorda yer alması

Dönem 1’den Dönem 6’ya kadar devam eden Etik Tıp Koridoru oluşturuldu.

Kanıt:09.05.2024 tarih ve 162/3 no’lu FK kararı 

Mayıs 2024
 

MESTEK

Şubat 2024

Asistanlara kötü haber verme eğitimi

Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı uzmanlık öğrencileri ile pilot uyguama başlatıldı.

 

Alınan olumlu geribildirimler üzerine bu eğitim diğer Anabilim dalları için yaygınlaştırıldı.

Link

Mart 2024

Kasım 2024

18

Fakülte yönetimi ve Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Kurulu

Dış paydaşlar

Şubat 2024

 

Mart 2024

Tıp Fakültesi öğrencilerinin, Üniversite genelindeki sosyokültürel ve sportif faaliyetlere mevcut ders programları sebebiyle yeterince katılamaması nedeniyle, Tıp Fakültesi öğrenci gruplarının oluşturulması  

 

Öğrencilerin, stres yönetimi açısından kendilerine fayda sağlayacak spor, kültür ve sanat etkinliklerine katılımının teşvik edilmesi

Tıp Fakültesi öğrencilerine yönelik olarak Prof. Dr. Özgür Pirgon öncülüğünde hobi grupları oluşturuldu.

 

(Link 1)

(Link 2)

(Link 3)

Mart 2024
17 Özdeğerlendirme Raporu Yazma Ekibi-Program Değerlendirme Alt Kurulu Şubat 2024 Kurul toplanma aralıklarının gözden geçirilmesi

Her bir kurulun toplanma sıklığı gözden geçirilip konuyla ilgili Fakülte Yönetim Kurulu kararları alınarak gerekli düzenlemeler yapıldı.

Kanıt: 21.02.2024 tarih ve 157 sayılı FK kararı ve 27.03.2024 tarih ve 159 sayılı FK kararı  

Mart 2024
16 Anatomi ABD Şubat 2024 Dikey entegrasyonun sağlanması amacıyla, klinik stajlara klinik anatomi dersinin eklenmesi

Nöroloji, NŞR ve KBB staj ders programlarına klinik anatomi dersi eklendi.

Link

Mart 2024
 15 Fakülte Yönetimi ve Proje Ofisi Ocak 2024 Öğrencilerde proje kültürünün geliştirilmesi

YETEM ziyaretleri ve Proje Ofisi eğitimleri başlatıldı 

Link 1

Link 2

Link 3 

Link 4

Link 5

Şubat 2024
14  Idari personel geri bildirimleri Ocak 2024 Etkili iletişim eğitimi

İdari personelin Sürekli mesleki gelişim kapsamında yüz yüze ve online eğitimler alması sağlandı.

Link

Şubat 2024
 13 Genel Akademik Kurul Ocak 2024 Asistan karnelerinin güncellenmesi

Asistan karneleri TUKMOS’a uyumlu olarak güncellenerek, e- karne şeklinde webe eklendi

Link

Şubat 2024

 

12 Fakülte yönetimi Ocak 2024 Fakültemiz öğretim üyesi ve öğrencilerinin proje yazma ve uygulamalarına destek olmak, ayrıca sürekli mesleki gelişimi destekleyecek eğitim programları oluşturmak için bir birim oluşturulması

Proje Ofisi kuruldu.(Link)

(Link 2)

Ocak 2024
11 Fakülte yönetimi Ocak 2024 Fakültemiz öğretim üyeleri ve öğrencileri ile ilgili haber ve duyuruların düzenli bir şekilde şekilde web adresinden paylaşılması ve bu etkinliklerin sonuçlarının raporlanması Etkinlik duyuru talep formu ve sosyal sorumluluk/proje bildirim formları  ve web adresinde paylaşıldı.(Link) Ocak 2024
10 Fakülte yönetimi Ocak 2024 İdari birimlerimizle ilgili geribildirim alma  İdari birimlerimizin girişlerine eklenen karekod sistemi ile yapılan memnuniyet anketleri oluşturuldu.(Link) Ocak 2024
9 ÖÇM Kurulu 2023 ÖÇM sayılarının artırılması ve öğrencilerimize multidisipliner çalışma alanlarının tanıtılması amacıyla, Üniversitemizebağlı diğer fakültelerde de ÖÇM derslerinin açılması Bu yıl için, Senato kararı ile onaylanmış ders listesinin diğerfakültelerdeki öğretim üyelerine sunularak mevcutdersler arasından ÖÇM açılabiilmesi, gelecek yıl açılması düşünülen ÖÇM dersleri ile ilgili taleplerin toplanması amacıyla yazışmaların başlatılması 2023
8 Öğrenci geri bildirimleri 2023 Çalışma salonlarının daha uzun süre açık kalması Öğrenci talepleri doğrultusunda Dekanlık binasında yer alan çalışma salonlarının 23.00 olan kapanma saati 01.00 olarak değiştirilmiştir. 2023
7 Öğrenci geri bildirimleri 2022 Yurt dışına gitmek isteyen öğrencilerin Kabul sırasında ihtiyaçları olan bilimsel yayın/sunum gibi çıktılarının artırılması Bir önceki yıl pilot çalışması yapılan proje dersleri,2023 -2024 yılında Dönem 3 programına eklendi.Böylece öğrenciler bir mentor hoca eşliğinde bilimsel bir çalışmaya dahil olup, yıl sonunda bu çalışmaların ürünlerini bilimsel ortamlarda sunar hale gelebilecektir.Bu sebeple, önceki yıllarda son kurulda anlatılan bilimsel araştırma yöntemlerine ait dersler de dönem  başına alınmıştır. 2023
6 Kalite Güvence Ofisi 13.06.2022 Tıp Fakiltesi Dahilindeki tüm Anabilim Dallarının Üniversitemiz Türkçe ve İngilizce internet sitesindeki bilgilerinin güncellenmesi Tüm Anabilim dalları ile görüşülerek internet sitesindeki bilgiler güncellendi 24.08.2022
5 Öğretim üyesi geri bildirimi 03.08.2021 Pratik gruplarının sayısının pandemi de dikkate alınarak azaltılması Pratik Gruplarının sayısı düzenlendi 2021 – 2022 Eğitim yılında yeni gruplar oluşturuldu
4 Kalite Güvence Ofisi 20.03.2022 Dezavantajlı Grup politikasının belirlenmesi İç ve dış paydaşlarla birlikte dezavantajlı grup politikası oluşturuldu 16.04.2022
3 Öğretim üyesi geri bildirimi 02.02.2021 Radyolojik alet ve ekipmanlar dersinin açılması Özel çalışma Modülü olarak planlama yapıldı 2021 – 2022 Eğitim yılında Özel Çalışma Modülü olarak açıldı
2 Öğrenci geribildirimi 12.11.2019 Öğrenciler için çalışma odalarının ve kütüphanelerin gündeme alınması Öğrenciler için 4 adet çalışma odası oluşturuldu 25.06.2020
1 Öğrenci geribildirimi 8.10. 2019 Dönem V ders programında saat konusundaki aksaklıkların değerlendirilmesi  Ders programındaki saat aksaklıkları ile ilgili öğretim üyeleri ile görüşülerek düzenlemeler yapıldı 15.12.2019

Halk Sağlığı Stajı İntern Dr. Geri Bildirim Formu

Öğretim Üyesi Geri Bildirim

Spor Hekimliği Seçmeli Stajı Refleksiyon Raporu

Erasmus Koordinatörlüğü Geribildirim Formu

Kariyer Danışmanlığı Değerlendirme Formu

Simüle Hasta Laboratuvarı Memnuniyet Anketi /Geri Bildirim Formu

Meslekler Arası Uygulamalı Eğitim Laboratuvarı

Tıpta Uzmanlık Öğrencisi için Eğitimi Değerlendirme Formu

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Geri Bildirim Anketi

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi İdari Personel Geri Bildirimi Anketi

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi İdari Birim Memnuniyet Anketi