UETS Bilgilendirme
Araştırma görevlilerin eğitim süre takip bilgileri Anabilim Dalı Başkanları tarafından uzmanlık eğitimi takip sistemine (UETS) kaydedilmesi gerekmektedir.
1. uets.saglik.gov.tr adresine giriniz.
2. Şifrenizi yazarak sisteme giriniz.
3. Sol tarafta bulunan ‘öğrenci işlemleri ‘ne tıklayınız.
4. Altında açılan ‘öğrenci listesi’ne tıklayınız.
5. Ardından asistan öğrencinizi listeden bulup, sol tarafında bulunan düzenle sekmesine tıklayınız.
6. Üstte bulunan ‘Eğitim süre takibi bilgileri’ne tıklayınız.
7. Sağ tarafta bulunan ‘yeni’ kısma tıklayınız.
8. Açılan pencerede işlem türü olarak ‘Eğitim süresi uzatma’yı seçiniz.
9. Sebep kısmına uygun olanı seçiniz (askerlik, doğum izni, rapor gibi)
10. İzin başlangıç ve bitiş tarihlerini yazdıktan sonra ekle butonuna basınız.
Araştırma görevlilerin altı ayda bir doldurulan değerlendirme raporları Anabilim Dalı Başkanları tarafından uzmanlık eğitimi takip sistemine (UETS) kaydedilmesi gerekmektedir. Araştırma görevlilerin eski değerlendirme raporları dekanlık personel işlerinden temin ederek, aşağıdaki yolu izleyerek sisteme yükleyebilirsiniz. Yeni rapor değerlendirmeleri için ise mailinize gelen uyarı mesajından sonra sisteme girip doldurmanız gerekmektedir.
1. uets.saglik.gov.tr adresine giriniz.
2. Şifrenizi yazarak sisteme giriniz.
3. Sol tarafta bulunan ‘öğrenci işlemleri ‘ne tıklayınız.
4. Altında açılan ‘öğrenci listesi’ne tıklayınız.
5. Ardından asistan öğrencinizi listeden bulup, sol tarafında bulunan düzenle sekmesine tıklayınız.
6. Üstte bulunan ‘Değerlendirme bilgileri’ne tıklayınız.
7. Sağ tarafta bulunan ‘yeni’ kısma tıklayınız.
8. Açılan pencerede değerlendirme sonucu olarak olumlu veya olumsuz kanaatinizi girdikten sonra sol altta bulunan ekle butonuna basarak açılan sayfadan asistanın önceki değerlendirme raporunu seçip ekleyebilirsiniz.
Kendi kliniğinize ait Araştırma görevlilerin rotasyon bilgileri Anabilim Dalı Başkanları tarafından uzmanlık eğitimi takip sistemine (UETS) kaydedilmesi gerekmektedir.
1. uets.saglik.gov.tr adresine giriniz.
2. Şifrenizi yazarak sisteme giriniz.
3. Sol tarafta bulunan ‘öğrenci işlemleri ‘ne tıklayınız.
4. Altında açılan ‘öğrenci listesi’ne tıklayınız.
5. Ardından asistan öğrencinizi listeden bulup, sol tarafında bulunan düzenle sekmesine tıklayınız.
6. Üstte bulunan ‘Rotasyon Bilgileri’ne tıklayınız.
7. Araştırma görevlinizin yaptığı rotasyonun sol tarafında bulunan ‘düzenle’ kısmına tıklayıp, rotasyon başlangıç tarihini girip eklemeniz gerekmektedir.